قیمت آجر اصفهان

قیمت آجر اصفهان ،خرید آجر اصفهان با کیفیت بالا در سازه گستر انجام میشود همچنین ما دارای انواع آجر نسوز، سنتی و… هستیم. ارائه بهترین قیمت آجر نما  اصفهان،آجر نمای زرد اصفهان و…

آجرنمای سازه گستر مرجع استعلام قیمت آجر اصفهان و خرید انواع آجر نما در اصفهان و سایر شهرستانها می باشد.

قیمت آجر اصفهان و اجر نمای سازه گستر بسیار مناسب بوده و  دارای کیفیت بالا جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

قیمت آجر اصفهان
قیمت آجر اصفهان

قیمت آجر نسوز نما اصفهان ساختمان تمامی رنگ ها

برای  استعلام قیمت آجر اصفهان و خرید آجر نمای سازه گستر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

آجر نسوز چیست؟

کلمه آجر نسوز هیچ تعریف جهانی و مشخصی ندارد که بتوانیم آن را تعریف کنیم. خواهید دید که در رابطه با کلماتی مانند خاک نسوز و آتش نشانی استفاده می شود. به طور کلی، همه این اصطلاحات برای توصیف موادی با توانایی مقاومت در برابر حرارت بسیار بالا بدون از هم پاشیدن استفاده می شود.

آجرهای نسوز مواد نسوز شکلی هستند که در کوره های صنعتی استفاده می شوند . این اصطلاح از مواد دیرگداز با شکل هندسی خاص سرچشمه می گیرد و به طور کلی شبیه آجر است. از آنجایی که تقریباً تمام کوره های صنعتی به دمای بالا می رسند، آجر نسوز باید بتواند در برابر اثر خورنده گرما مقاومت کند. به همین دلیل به آنها آجر آتشین نیز می گویند . آجرهای نسوز با روش های خاصی تولید می شوند که امکان ساخت هر شکل هندسی دلخواه را فراهم می کند. نکته مهم در اینجا اتصال بین آجر و ملات است که نوع نتیجه نهایی را تعیین می کند. روش های تولید و نوع ملات مورد استفاده نیز برای تعیین منطقه کاربرد آجرهای نسوز. اگر بر اساس این اطلاعات طبقه بندی کنیم;

انواع آجر نسوز و موارد استفاده

آجرهای نسوز کامپوزیت:این شامل Al2O3 – SiC، Al2O3، MgO و ZrO2 است. آنها می توانند دمای بسیار بالا را تحمل کنند. بنابراین اغلب در صنعت فولاد و کوره های قوس الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند.

آجر نسوز سه اکسید:آنها از مخلوطی از AZS (ZrO2-Al2O3-SiO2) و CAS (CaO-SiO2-Al2O3) ساخته شده اند. از آنجایی که آنها می توانند اثرات مایعات خورنده را تحمل کنند، بیشتر در کوره های ذوب شیشه استفاده می شوند.

آجرهای نسوز سیلیس:  این یکی از پرکاربردترین انواع آجر نسوز است. آنها از مخلوط کوارتز و اکسید کلسیم خالص ساخته شده اند. کوارتز در مرحله تولید به سیلیکات کلسیم تبدیل می شود. از آجرهای نسوز سیلیسی عمدتاً در ساخت کوره های متالورژی استفاده می شود. مقاومت آنها در برابر سایش مبتنی بر اسید بالا است.

آجرهای نسوز منیزیت:آنها از پریکلاز ساخته می شوند و جزو دسته نسوزهای پایه هستند. پریکلاز مانند ملات عمل می کند و اکسید آهن، کوارتز و سیلیکات را به یکدیگر متصل می کند. تحمل بالایی در برابر خوردگی اساسی دارد. اما مقاومت آنها در برابر دمای بالا کم است. آنها در کوره های اصلی از همه نوع استفاده می شوند.

آجرهای نسوز کرومیت-منیزیا:همانطور که از نام آن پیداست، آنها از مخلوطی از محتوای منیزیت و کرومیت ساخته شده اند. (نسبت اختلاط معمولاً 70/30 است.) با روش پرس خشک تولید می شوند. سقف کوره ها و لوله های خروجی گاز رایج ترین مناطق استفاده هستند.

آجرهای نسوز دولومیت : از دولومیت ساخته شده اند که ماده ای فوق العاده رایج است. آجر دولومیت در محفظه های کوره های قوس الکتریکی و قوس الکتریکی و بر روی دیوارهای داخلی استفاده می شود.

قیمت آجر نسوز نما
قیمت آجر نسوز نما

مزایای آجر نسوز

مزایای آجر نسوز به شرح زیر است:

 

 

قیمت آجر اصفهان

برای قیمت آجر اصفهان  در سازه گستر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

نمایندگی آجر نسوز

آجر نما ساختمان

بهترین آجر نمای ساختمان

پر فروش ترین آجر نسوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس