قیمت خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی

قیمت خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی،این مقاله برای راهنمایی خرید آجر نما مربوط به آجر نما پرسی پلاک 7 سانتی می باشد که در رنگ های مشکی، سفید، شاموتی، قرمز به فروش می رسد.

قیمت خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی
قیمت خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی

نکته مهمی در مورد ظاهر کلاسیک یک خانه آجری وجود دارد که تخیل را تسخیر می کند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از خریداران بالقوه خانه جذب خانه های آجری می شوند. برخی از مردم که به محکم و قابل اعتماد بودن معروف هستند، تعجب می کنند که آیا ممکن است مشکلات جدی پشت آن نمای بیرونی سخت پنهان شده باشد.

 آجر نما پرسی پلاک 7 سانتی

 انواع مختلفی از آجر نما برای دیوار در بازار موجود است که ازرنگهای تیره تا رنگ روشن را شامل می شود. آجرها همچنین پس از گذراندن مدت طولانی در دمای بالای کوره، رنگ عمیق تری خواهند داشت. کیفیت و ظرافت ذرات خاک به کار رفته در تولید این محصول از ویژگی های قابل توجه آن می باشد. از آنجایی که خاک خوب و سالم است، آجرها بافت سفت تری خواهند داشت و هزینه بیشتری نیز در بر خواهند داشت. آجر قرمز بادوام است زیرا از خاک شیل تشکیل شده است و به دلیل محتوای کم مواد افزودنی، میزان جذب آب پایینی دارد. این آجر به دلیل جذب آب پایین برای استفاده در محیط های سرد یا مرطوب مناسب است. آسیب و آلودگی در شهرک های صنعتی با آلودگی هوا به دلیل مواد به کندی رخ می دهد. استحکام فشاری و استحکام بالا و همچنین بافت منسجم آن. علاوه بر تمام مزایا، محصولی مقرون به صرفه و باکیفیت است که ظاهر ساختمان شما را با قیمتی منصفانه زیباتر می کند.

عناصر ذکر شده نشان می دهد که آجر نما پرسی پلاک 7 سانتی می تواند به عنوان عایق نیز عمل کند. آجر نما پرسی پلاک 7 سانتی آجری رنگ، شکل و بافت مشابه آجرهای سایز کامل دارند زیرا از آجرهایی با اندازه استاندارد بریده می شوند. آجری سنتی خاکستری قرمز یا قهوه ای برخی از رنگ های موجود هستند. سطح می تواند صاف و براق یا فرسوده و زبر باشد. می‌توانید با کاشی‌های آجری سفید رنگ‌هایی را به حمام به سبک فرانسوی خود اضافه کنید یا با نصب یک لایه پشتی صاف و مدرن، آشپزخانه خود را به سرعت روشن کنید.

از آنجایی که خاک رس و شیل یک ماده قالب گیری است، آجر در اشکال، رنگ ها و سبک های مختلفی وجود دارد. هر آجر منحصر به فرد است و به هر ساختار آجری ظاهر شیک خود را می دهد. بسته به ظاهری که به دنبال آن هستید، معمولاً می توانید آن را در آجر پیدا کنید، خواه کلاسیک باشد یا مدرن.

 

استعلام قیمت خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی

خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی
خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی

تفاوت بین روکش آجری و نمای آجری چیست؟ 

روکش آجری استفاده از آجرهای اندازه کامل برای ایجاد روکش بیرونی ضدآب روی یک خانه با قاب چوبی یا فولادی است. “روکش آجری” با اتصالات فلزی به قاب ساختاری خانه متصل می شود تا از یکپارچگی روکش آجر اطمینان حاصل شود. گاهی اوقات روکش آجری به عنوان نمای آجری نیز شناخته می شود – معمولاً در جایی که دیوار جلو یا خیابان فقط با آجر ساخته می شود. باز هم، این یک دیوار ساختاری نیست، بلکه با بند به قاب ساختاری ساختمان چسبیده است. نوع دیگری از نمای آجری، استفاده از کاشی‌های آجری است که بر روی شکل دیگری از روکش خارجی مانند ورق الیاف سیمان یا آجر موجود برای اهداف زیبایی شناسی قرار گرفته‌اند.

برای دریافت قیمت خرید آجر نما نسوز پلاک 7 سانتی با مشاوران فروش آجرنمای سازه گستر در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس