خرید آجر نما با بهترین کیفیت

خرید آجر نما با بهترین کیفیت
خرید آجر نما با بهترین کیفیت

 خرید آجرنما با بهترین کیفیت به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده، قیمت آجرنمای نسوز، مرکز خرید آجر نسوز، آجرقزاقی، آجرسنتی،آجر دکوراتیو، سفال و…در آجرنمای سازه گستر.

قیمت خرید آجر نما با بهترین کیفیت: سفارش بهترین قیمت خرید هر متر مربع آجر نسوز نما، نما، کوره، شومینه و … از سازه گستر ، خرید آجرنما و ارسال به سراسر کشور.

قیمت خرید آجر نما با بهترین کیفیت ، آجر نسوز نما داخلی در طرح های گوناگون سفارشی  شما همراهان گرامی برای ماطلاع لیست قیمت با ما تماس بگیرید

قیمت آجر نما ، لیست قیمت انواع آجرنما

برای دریافت لیست قیمت آجر نما با ما تماس بگیرید.

برای بررسی کیفیت آجر برای اهداف ساخت و ساز انجام می شود. آزمایشات روی آجر در محل ساخت و ساز و همچنین در آزمایشگاه انجام می شود. آجرها به دلیل دوام، قابلیت اطمینان، استحکام و هزینه کم، قدیمی ترین و مهم ترین مصالح ساختمانی هستند. برای تولید ساختار با کیفیت، به مواد با کیفیت خوب نیاز است. برای تصمیم گیری در مورد کیفیت مصالح، آزمایشاتی روی آجر انجام می شود.

انواع آزمایش بر روی آجر برای اهداف ساختمانی

آزمایشات زیر بر روی آجر برای تعیین مناسب بودن آن برای کارهای ساختمانی انجام می شود.

  1. تست جذب
  2. تست قدرت خرد کردن
  3. تست سختی
  4. شکل و اندازه
  5. تست رنگ
  6. تست سلامتی
  7. ساختار آجری
  8. وجود نمک های محلول (تست شکوفایی)
  9. تست جذب روی آجر

آزمایش جذب بر روی آجر انجام می شود تا میزان رطوبت جذب شده توسط آجر در شرایط شدید مشخص شود. در این آزمایش آجرهای خشک نمونه گرفته شده و وزن می شوند. پس از توزین این آجرها به مدت 24 ساعت در آب با غوطه وری کامل قرار می گیرند. سپس آجر خیس را وزن کرده و ارزش آن را یادداشت کنید. تفاوت بین وزن خشک و مرطوب آجر میزان جذب آب را نشان می دهد. برای یک آجر با کیفیت خوب، میزان جذب آب نباید از 20 درصد وزن آجر خشک تجاوز کند.

  1. تست مقاومت خرد کردن یا مقاومت فشاری روی آجر

استحکام خرد شدن آجرها با قرار دادن آجر در دستگاه تست فشار تعیین می شود. پس از قرار دادن آجر در دستگاه تست فشار، روی آن بارگذاری کنید تا آجر بشکند. مقدار بار شکست را یادداشت کنید و مقدار مقاومت خرد شدن آجر را دریابید. حداقل قدرت خرد کردن آجر 3.50 نیوتن بر میلی متر مربع است. اگر کمتر از 3.50 نیوتن بر میلی متر مربع باشد، برای ساخت و ساز مفید نیست.

  1. تست سختی بر روی آجر

یک آجر خوب باید در برابر خراش در برابر چیزهای تیز مقاومت کند. بنابراین، برای این آزمایش از یک ابزار تیز یا ناخن انگشت برای ایجاد خراش روی آجر استفاده می شود. اگر اثر خراش روی آجر وجود نداشته باشد، گفته می شود که آجر سخت است.

  1. آزمایش شکل و اندازه روی آجر

شکل و اندازه آجرها بسیار مهم است. تمام آجرهای مورد استفاده برای ساخت و ساز باید از یک اندازه باشند. شکل آجرها باید کاملا مستطیلی با لبه های تیز باشد. اندازه استاندارد آجر شامل طول x عرض x ارتفاع 19cm x 9cm x 9cm است. برای انجام این آزمایش، 20 آجر را به صورت تصادفی از گروه آجر انتخاب کرده و در طول، عرض و ارتفاع آن روی هم چیده و مقایسه کنید. بنابراین، اگر اندازه همه آجرها مشابه باشد، برای کارهای ساختمانی واجد شرایط هستند.

  1. تست رنگ آجر

یک آجر خوب باید رنگ روشن و یکنواختی را در سراسر بدن خود داشته باشد.

  1. تست سلامت آجر

تست صحت آجرها ماهیت آجرها را در برابر ضربه ناگهانی نشان می دهد. در این آزمون 2 آجر به صورت تصادفی انتخاب شده و با یکدیگر کوبیده می شوند. سپس صدای تولید شده باید صدای زنگ شفاف باشد و آجر نباید شکسته شود. بعد می گویند آجر خوبی است.

  1. ساختار آجر

برای دانستن ساختار آجر، یک آجر را به صورت تصادفی از گروه انتخاب کنید و آن را بشکنید. قسمت داخلی آجر را به وضوح مشاهده کنید. باید عاری از توده و همگن باشد.

  1. آزمایش گلدهی روی آجر

یک آجر با کیفیت خوب نباید حاوی نمک های محلول در آن باشد. اگر نمک های محلول وجود داشته باشد، در سطوح آجری باعث شکوفه می شود.برای اطلاع از وجود نمک های محلول در آجر، آن را به مدت 24 ساعت در حمام آب قرار داده و در سایه خشک کنید. پس از خشک شدن، سطح آجر را به طور کامل مشاهده کنید. اگر رسوبات رنگ سفید یا خاکستری وجود داشته باشد، حاوی نمک های محلول است و برای ساخت و ساز مفید نیست.

قیمت آجر نما
قیمت آجر نما

مرکز خرید و قیمت روز آجر نما

مرکز خرید آجر نما در ایران ارسال به سراسر کشور  با بهترین کیفیت و قیمت در سازه گستر .

انواع اجر های  موجود در سازه گستر:آجر قزاقی نسوز،آجر نسوز،آجر نسوز پلاک 7 سفید،آجر نسوز پلاک 7 شاموتی،آجر نسوز پلاک 7 مشکی،آجر نسوز پلاک 7 نسکافه ای،آجر نما زرد،آجر نما قرمز.

 

خرید آجر نما با بهترین کیفیت

قیمت خرید آجر نما با بهترین کیفیت ، لیست قیمت آجرنمای ساختمان ، خرید آجر نما با بهترین کیفیت برای نمای بیرون و نمای داخل ساختمان تنوع رنگ بالا در سازه گستر.

قیمت آجر نسوز ارزان

خرید آجرنما

تاریخچه آجر

آشنایی با آجر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس