خط تولید آجر نما نسوز

خط تولید آجر نما نسوز ساخت آجرهای نسوز نیازمند فرآیندهای متعددی است. بسیاری از مشتریان ممکن است چیز زیادی در مورد آن ندانند. بنابراین آجر نسوز چگونه ساخته می شود؟

مواد اولیه آجر نسوز

  1. مواد اولیه آجر نسوز
    ابتدا با توجه به نیاز مشتری و واحد فنی، مواد اولیه مورد استفاده در آجرهای نسوز را خریداری می کنیم. پس از ورود به کارخانه بررسی کنید که آیا مواد اولیه استانداردهای لازم را دارد یا خیر.خط تولید آجر نما نسوز در سازه گستر بررسی میکنیم.
    ثانیاً، برخی از مواد اولیه واجد شرایط در صورت نیاز برای تهیه مواد خام تحت درمان ثانویه قرار می گیرند.
  2. مواد تشکیل دهنده

سنگدانه ها، پودرها، افزودنی ها و بایندرهای واجد شرایط با توجه به نسبت فرمول وزن می شوند.

  1. مخلوط کردن
    با توجه به الزامات فرآیند، مواد خام آماده شده ورز داده شده و به طور مساوی مخلوط می شوند.
  2. تشکیل
    مواد اولیه مخلوط بر اساس نیاز وزن شده و در پرس قرار می گیرد.
  3. چیدن
    آجرهای نسوز تشکیل شده بازرسی می شوند. اگر سؤالاتی در مورد افتادن، شکافتن، جداسازی و عدم تطابق ابعادی وجود دارد، این آجرها باید در طول فرآیند چیدن مجدداً شکل داده و شناسایی شوند.
  4. خشک کردن
    آجرهای نسوز تشکیل شده در کوره خشک کن قرار می گیرند تا خشک شوند تا از آسیب به دال در طی فرآیند بارگذاری کوره جلوگیری شود.
  5. کوره بسته بندی
    آجرهای خشک شده روی ماشین کوره نصب می شوند و کوره به آرامی جابجا می شود که باعث کاهش آسیب آجرهای نسوز در هنگام کوره دستی می شود. در طی فرآیند کوره، لازم است مقدار مناسبی از ماسه کوارتز روی کابین کوره و هر لایه دال قرار داده شود. آجر نسوز را می توان به طور یکنواخت گرم کرد و به طور کامل تف جوشی کرد.
  6. سوزاندن
    آجرهای نسوز مطابق با منحنی دمای پخت طراحی شده توسط تکنسین پخته می شوند و دمای پخت آجر نسوز شناسایی و ثبت می شود.
  7. انتخاب و پیش‌گذاری
    ابتدا آجرهای نسوز پخته شده از نظر کیفیت بررسی می‌شوند و گوشه‌ها، ترک‌ها، غارهای کارستی یا سایر آجرهای نسوز نامرغوب آسیب می‌بینند. ثانیاً، برای آجرهای شکل‌دار، در صورتی که اندازه مورد نیاز را برآورده نکند، آجرها فرآوری شده و طبق نیاز آسیاب می‌شوند. اندازه، و در نهایت، برای آجرهای نسوز کامپوزیت، پیش‌سازی با توجه به نقشه‌های آجر نسوز و پردازش کدگذاری در فرآیند پیش‌گذاری.
  8. بسته بندی
    آجرهای نسوز تهیه شده با توجه به شرایط بسته بندی بسته بندی شده و به محل ساخت حمل می شوند.

هر مرحله از فرآیند خط تولید آجر نما نسوز بر کیفیت آجر نسوز تاثیر می گذارد. اگر می خواهید آجر نسوز بخرید، لطفا به تولید کننده آجر نسوز رسمی مراجعه کنید(خط تولید آجر نما نسوز). شرکت سازه گستر سیمان نسوز، آجر نسوز، آجر مقاوم در برابر سایش، آجر با آلومینا بالا و مواد نسوز مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد. قیمت منصفانه است، از درخواست خود استقبال کنید!

خط تولید آجر نما نسوز
خط تولید آجر نما نسوز

 آجرهای نسوز خوب

برای خدمت به هدف مورد نظر، آجرهای نسوز باید کیفیت خوبی داشته باشند. در ادامه به خواص آجرهای نسوز خوب می پردازیم.

 

تولید آجر نسوز
تولید آجر نسوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس