درخواست نمایندگی آجر نسوز نما

درخواست نمایندگی آجر نسوز نما در سراسر ایران فروش با کیفیت آجر نما نسوز با قیمت کارخانه ارسال به سراسر کشور.

عایق آجر نما نسوز

آجرهای نسوز عایق، آجرهای حرارتی عایق هستند که از مواد سرامیکی ساخته می‌شوند و به آجرهای نسوز نیز معروف هستند. آجرهای نسوز عایق شده به دلیل توانایی خود در تحمل دماهای بسیار بالا در مقایسه با آجرهای معمولی شناخته شده هستند.

با توجه به مواد استفاده شده در ساخت آنها؛ از مواد سرامیکی نسوز، بیشتر برای ساخت فضاهایی مانند شومینه، کوره و کوره های سنتی استفاده می شود. می توان به آنها در مناطقی که دمای 1000 درجه و بالاتر را تجربه می کنند اعتماد کرد. بیایید به برخی از مزایای آجرهای (درخواست نمایندگی آجر نسوز نما)و اینکه چرا باید آنها را تهیه کنید نگاهی بیندازیم.

درخواست نمایندگی آجر نسوز نما
درخواست نمایندگی آجر نسوز نما

مزایای عایق کاری آجر نسوز

آجرهای نسوز عایق در مقایسه با آجرهای معمولی مزایای زیادی دارند که بیشتر آنها در تفاوت آنها نهفته است.

بیایید پنج تفاوت بین آجرهای نسوز عایق شده و آجرهای معمولی را بررسی کنیم که به عنوان مزایای اصلی نیز عمل می کنند

عایق

استفاده اولیه از آجرهای نسوز عایق به دلیل توانایی آنها در به دام انداختن و حفظ دمای بالا است. برخلاف آجرهای معمولی که نمی‌توان به آن‌ها برای ایمن‌سازی سطوح دمایی خاص اعتماد کرد، صاحبان آجرهای عایق می‌توانند مطمئن باشند که دمای مشخصی برای مدت معینی باقی می‌ماند.

این برای صاحبان خانه در هوای سرد مفید است زیرا آجرها به اطمینان از دنج بودن خانه کمک می کنند. آنها همچنین از تغییرات شدید دمای پخت و پز برای کسانی که اجاق دارند جلوگیری می کنند.

استحکام – قدرت

استحکام آجرهای نسوز عایق به مراتب بهتر از آجرهای معمولی است. آجرهای نسوز عایق شده می توانند در برابر دماهای بالا مقاومت کنند که در غیر این صورت ممکن است به آجرهای رسی آسیب برساند.

برخلاف استحکام آنها، بسیار سبک وزن هستند و به راحتی جابه جا می شوند. همچنین آجرهای نسوز عایق شده بادوام هستند و مانند آجرهای معمولی نمی شکنند.

قابل تنظیم

مزیت شگفت انگیز آجرهای نسوز عایق بندی شده این است که می توان آنها را به گونه ای سفارشی کرد که برای هر مالکی پویا و منحصر به فرد باشد.

برخلاف آجرهای معمولی که به رنگ مصالح یا خاک استفاده می‌شوند، این آجرها به رنگ سفید هستند اما می‌توان آنها را به رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، سبز و سیاه تغییر داد و می‌تواند برای هماهنگی با رنگ‌های اطراف مناسب باشد.

وقتی صحبت از شکل و اندازه به میان می‌آید، آجرهای معمولی به شکل مستطیل هستند، اما آجرهای نسوز عایق‌شده را می‌توان به هر شکل یا شکلی که دوست دارید درآورید.

در شرکت ما، آجرهای قرمز عایق بندی شده را مطابق با هر سبکی که می خواهید، از نظر فرم، اندازه، رنگ و شکل تولید می کنیم.

ترکیب بندی

آجرهای نسوز عایق شده از نظر ترکیب با آجرهای معمولی تفاوت دارند. در حالی که آجرهای معمولی عمدتاً از ترکیبی از مواد مختلف تشکیل شده اند که در صورت عدم ترکیب صحیح می توانند به آجرها آسیب برسانند، آجرهای نسوز عایق از ترکیب کوچکتری از مواد تشکیل شده اند.

ترکیبات اصلی آجرهای نسوز عایق آلومینا و سیلیس با گنجاندن سایر مواد جزئی مانند اکسید آهن، منیزیم و آهک است. ترکیب آجرهای نسوز عایق شده بهتر به هم چسبیده و چگال تر می شود بر خلاف آجرهای معمولی که به آرامی به هم می چسبند.

ذخیره سازی

یکی از مشکلات عمده ساخت و سازهای بزرگ، توانایی ذخیره ایمن مواد بدون ترس از آسیب است. استحکام و دوام آجرهای نسوز عایق شده باعث می‌شود تا به‌صورت انبوه نگهداری شوند و ترس از خریدهای بزرگ را کاهش دهند.

در حالی که آجرهای معمولی ممکن است در اثر تغییرات آب و هوایی و ذخیره سازی نامناسب آسیب ببینند، آجرهای نسوز تمایل دارند در برابر آسیب به چنین عواملی مقاومت کنند. هدف این است که آنها را تا حد امکان خشک نگه دارید و در عین حال از تماس آنها با رطوبت جلوگیری کنید.

آیا می خواهید درخواست نمایندگی آجر نسوز نما کنید؟

مزایای آجرهای نسوز عایق می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چقدر برای پروژه های سازه ای شما اهمیت دارد. برای سال‌های متمادی ، آجرهای نسوز عایق با کیفیت بالا را  به مشتریان خود تحویل داده‌ایم که به آنها در ساخت سازه‌های مناسب کمک کرده است. ما میتوانیم همانند آن را برای شما انجام دهیم.

آجرهای نسوز عایق شده ما را سفارشی سفارش دهید تا نیازهای شما را برآورده کند.  برای ثبت درخواست نمایندگی آجر نسوز نما اینجا کلیک کنید .

آجرهای نسوز عایق شده
آجرهای نسوز عایق شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس