قیمت آجر نما سفید

قیمت آجر نما سفید و یا آجر نسوز سفید برای خرید آجر سفید نما در طرح‌های متنوع و اندازه های متفاوت کامل و نیمه با کارشناسان فروش آجرنمای سازه گستر تماس بگیرید.

شماره شرکت: ۰۹۱۹۱۹۱۱۹۱۱
همراه مدیریت: ۰۹۱۲۱۹۳۱۱۹۳

خرید آجر سفید نسوز نما
خرید آجر سفید نسوز نما

خرید فوری آجر نما سفید

روش خرید آجر سفید نسوز نما چگونه است؟

یکی از بهترین روش هایی که قادر هستید برای خرید آجر نما سفید اقدام نکنید، تماس با کارشناسان فروش آجر نمای سازه گستر می باشد؛ در این راستا خرید آجر نما سفید در کمترین زمان ممکن انجام میشود همچنین ارسال به سراسر کشور می باشد.  با شماره تلفن۰۹۱۲۱۹۳۱۱۹۳تماس حاصل فرمایید.

برخی از محصولات و خدمات ما:

نمایندگی فروش آجرنما سفید

آجرنماسفید نصب آسان و سبک وزن هستند. رنگ سفید نمایانگر سایه های مناسب برای دیوارهای آجری داخلی و خارجی است.با خرید و استفاده از آجر نمای سفید در هزینه های دیوارهای آجری داخلی خود صرفه جویی کنید.

تمام روکش‌های آجر تولید شده ما به شکل L هستند تا به راحتی گوشه‌ها و پنجره‌ها را بپوشانند. روکش های آجری ما دارای بافت هایی هستند که جذابیت حاصل از چندین دهه استفاده را نشان می دهد. ما بهترین آجرهای واقعی را برای قالب های خود انتخاب می کنیم. برخی از آجرهای سفید با بقایای ملات، کوبیده شده و ظاهر لبه های آب و هوایی همراه هستند.

ما روکش های آجری را به صورت تخت و گوشه تولید می کنیم. گوشه های L شکل به صورت پا خطی فروخته می شوند.

ابعاد روکش آجری:

اندازه روکش های آجری در برخی موارد متفاوت است.

گوشه های آجری نازک عتیقه:

ارتفاع 2 1/4 اینچ، برگشت کوتاه 3 اینچ، برگشت بلند 7 اینچ؛ با ضخامت متوسط ​​3/4 اینچ

برای دریافت نمایندگی فروش آجرنما سفید با مدیریت تماس بگیرید.

 

استعلام قیمت آجر نما سفید

آجر نمای سازه گستر تولید کننده ی آجر نما با بالاترین کیفیت، با رنگ و بافت منحصر به فرد.

فروش عمده آجر نما  سفید سراسر کشور . خرید عمده آجر سفید نما، آجرهای سفید ظاهری تمیز و با طراوت به ساختمان میبخشند، جلوه ای روشن یا ترکیبی با نمای بکر طبیعی و همچنین ظاهری تازه برای محوطه سازی ایجاد میکنند.

آجر نما سفید در کجا استفاده می شود؟ آجرهای سفید برای هر خانه ای، از ساخت و ساز جدید گرفته تا نوسازی، ظاهری عالی میسازد. این آجرهای معاصر با تضاد خوبی با محیط‌های دلپذیر باغ، جلوه‌ای چشمگیر و در عین حال تازه به یک ملک می‌دهند.

نمای آجری، یا به عنوان روکش آجری شناخته می شود، با دیوار آجری یکپارچه متفاوت است – این یک لایه آجری است که به دیوارهای ساختمان ثابت می شود. نماهای آجری همان زیبایی شناسی را ارائه می دهند و علاوه بر آن ساختمان را عایق می کنند.

آجر سفید – یک عنصر طراحی جاودانه

در حال شروع یک پروژه جدید باشید، آجر سفید بهترین‌های هر دو در طراحی داخلی یا خارجی ترکیب می‌کند: یک مصالح ساختمانی بادوام و ماندگار و رنگی که قرن‌ها به دنبال آن بوده است. فرقی نمی‌کند سبک طراحی، شیک‌تر و مدرن‌تر، خانه روستایی یا صنعتگر، ملک تجاری یا نوسازی مسکونی، رنگ سفید همان فواید را دارد: ظاهری تازه و تمیز.

خانه های آجری سفید ظاهر آجری مدرن با حس دنیای قدیمی را ارائه می دهند. شما می توانید از طریق آجر سفید ساخته شده یا رنگ آمیزی شده به خانه رویایی آجر سفید خود برسید.

قیمت آجر نما سفید در آجر نمای سازه گستر با بهترین کیفیت و ارزان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

در طول فرآیند ساخت، مراقب آجر خود و محل نگهداری آن باشید. سایت های ساختمانی جدید در معرض انواع مواد شیمیایی، کثیفی و سایر موادی هستند که نمی خواهید لکه دار شوند یا نگران تمیز کردن آجر جدید خانه خود نباشید.

نکته حرفه ای: کاه را در اطراف مناطقی که آجر شما ذخیره و نصب شده است قرار دهید. این به جلوگیری از پاشیدن خاک و زباله روی آجر شما پس از باران یا هنگام آبیاری در این مناطق کمک می کند. همین استراتژی برای بعد از ساخت نیز اعمال می شود. تراشه های آجر ، سنگ خرد شده ، سنگ منظره یا سایر مواد مالچ کننده را در محوطه سازی خود در نظر بگیرید تا یک پایه محافظ در نزدیکی آجر خود ایجاد کنید. مراقبت از آجر خود از ابتدا باعث صرفه جویی در زمان و نگهداری در مسیر می شود.

قیمت آجر نما سفیدشماره شرکت: ۰۹۱۹۱۹۱۱۹۱۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس