قیمت آجر نما 7 سانتی

قیمت آجر نما 7 سانتی
قیمت آجر نما 7 سانتی

قیمت آجر نما 7 سانتی با بهترین کیفیت و ارسال به سراسر کشور در آجر نمای سازه گستر به فروش می رسد.این آجر در رنگ های قهوه ای، قرمز و زرد ساخته می شوند، جنس های نسوز، رسی و سفالی هستند.

آجر پلاک 7 سانتی در رنگ های متنوع در سازه گستر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسند. 

قیمت آجر نما 7 سانتی سفید

آجر از دیرباز به عنوان یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان شناخته شده است. استفاده از آجر نما در زیباسازی نمای ساختمان به دلیل قیمت مناسب و رنگ‌بندی طبیعی مورد توجه معماران قرار گرفته است. انتخاب آجر نمای هم از نظر اقتصادی و هم از نظر استحکام برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها گزینه بسیار مناسبی است. صفحه آجری نما سازه گستر  فاقد رنگ بوده و زمینه آن یکنواخت است، وجود لکه های سیاه روی سطح آن این محصول را به یکی از زیباترین آجرهای صورت تبدیل کرده است. این محصول در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد که به آن نسوز می گویند به همین دلیل در لبه شومینه ها کاربرد فراوانی دارد. آجر نما پلاک سازه گستر  علاوه بر تراکم بالا از استحکام بالایی نیز برخوردار است.

بهترین اندازه آجر چیست؟ابعاد استاندارد آجر 190 × 90 × 90 میلی متر (طول × عمق × ارتفاع) است که توسط BIS تجویز شده است.

آجر سایز معمولی چیست؟ اندازه استاندارد آجر ایالات متحده 8 اینچ طول x 3 5/8 اینچ عرض x 2 1/4 اینچ ارتفاع است.

برای قیمت آجر نما 7 سانتی با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت آجر نما

لیست قیمت آجر نما
لیست قیمت آجر نما

شما می توانید کاشی مورد نظر خود را بر اساس سلیقه شخصی خود از نظر طرح، رنگ و اندازه انتخاب کنید. انتخاب شما بر زیبایی منزل شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. اما برای اینکه بتوانید محصولات مختلف را از نظر کیفیت و نوع استفاده با هم مقایسه کنید، می توانید مشخصات فنی محصول را که شامل مواردی مانند مشخصات فیزیکی و شیمیایی، ابعاد و سطح می باشد بررسی کنید تا بتوانید بیشتر بسازید. انتخاب ماندگار توجه داشته باشید که مشخصات فنی به شما اطمینان خاطر در استفاده از محصول و محل نصب آن می دهد. آجر یکی از مصالح ساختمانی است که طبق عکس آجر در عصر حاضر جلوه شیک تری پیدا کرده است و جدای از ساخت و ساز ساختمان در دکوراسیون داخلی نیز کاربرد دارد. آجر در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود و همین تنوع و هماهنگی آجرها با مصالح دیگر باعث سهولت استفاده از آن در گنبدها و طاق ها شده است. اصولاً آجر در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی بیشترین کاربرد را دارد و به دلیل مقرون به صرفه بودن در تمامی پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به گسترش روزافزون انواع مصالح ساختمانی و مصالح جدید در صنعت ساختمان امروزه، شاید در نگاه اول صحبت از نقش آجر در ساخت و ساز چندان مهم نباشد و بوی کهنگی می دهد، اما واقعیت چیز دیگری است.

برای دریافت لیست قیمت آجر نما 7 سانتی با ما در تماس باشید.

خرید و قیمت آجر نما 7 سانتی

آجر نسوز دارای ویژگی های  ظاهری فراوانی است که به همین دلیل محصولی بسیار مناسب برای صادرات می باشد. مقاومت بالای این محصول در برابر جذب آب باعث شده که سطح آن شوره نداشته باشد و مورد توجه افراد ساکن در مناطق مرطوب قرار گرفته باشد. شما می توانید این محصول را با ابعاد 7 سانتی متر از سایت ما خریداری کنید. تعداد استاندارد مصرف این محصول در هر متر مربع 40 عدد می باشد. برای مشاهده سایر انواع آجر نما می توانید به سایت تولید و فروشگاه کالا ما مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید تا مشاوره رایگان در زمینه ساخت و ساز دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس