خرید اینترنتی آجر نما نسوز

خرید اینترنتی آجر نما نسوز ، تولید انواع آجر های دکوراتیو نسوز قزاقی برای نمای داخلی و خارجی در رنگ های مختلف به سفارشی به دلخواه مشتری به قیمت کارخانه ارسال به سراسر کشور انجام میشود.

تولید آجرهای نسوز عایق حرارتی

آجرهای نسوز عایق حرارتی مولایت عمدتاً با ایجاد سوراخ هایی در داخل مواد به وزن سبک و اثرات عایق حرارتی دست می یابند. بنابراین، اصل آماده سازی، وارد کردن منافذ به مواد، عمدتا شامل روش سوختگی، روش فوم و روش شیمیایی است. روش های رایج مانند روش واکنش، روش مواد متخلخل، روش قالب گیری تزریق ژل، روش خشک کردن انجمادی و روش تجزیه درجا. از این میان، روش فرسودگی را می توان به روش اکستروژن و روش پرس ماشینی به دلیل روش های مختلف قالب گیری تقسیم کرد.

فرآیندهای مختلف آماده سازی تأثیر مهمی بر عملکرد آجرهای نسوز عایق حرارتی مولایت دارند. به منظور بررسی تأثیر فرآیندهای مختلف بر روی آجرهای نسوز عایق حرارتی مولایت، آزمایش‌ها با روش پرس مکانیکی انجام شد. روش اکستروژن و روش فوم. آجرهای نسوز عایق حرارتی مولایت به روش های مختلف تهیه و عملکرد آنها مقایسه شد.

آجر نسوز عایق حرارت مولایت تهیه شده به روش فوم دارای ویژگی های انقباض خطی زیاد پس از پخت و انقباض خطی کم پس از پخت مجدد می باشد. دلیل اصلی این است که ساختار آن یکنواخت تر است و توزیع اندازه منافذ یک توزیع دوقطبی همزیست میکرو نانو ارائه می دهد، زینترینگ به طور کامل ایجاد می شود. از طرف دیگر، نرخ انقباض خطی و نرخ انقباض خطی آجرهای نسوز عایق حرارتی مولایت که به روش پرس ماشینی پس از پخت تهیه می‌شوند، کوچکتر از آجرهای اکستروژن هستند. این عمدتا به دلیل جهت های مختلف نیرو در فرآیند قالب گیری است. ناشی از. نمونه تهیه شده با روش پرس ماشینی در طی فرآیند پخت تا حدی متورم می شود.

خرید اینترنتی آجر نما نسوز
خرید اینترنتی آجر نما نسوز

خرید اینترنتی آجر نما نسوز با کیفیت بالا

آجرهای نسوز با کیفیت بالا را برای صنعت خاک رس سنگین تنها به روش اکستروژن تولید می کند. تمام قطعات نسوز در یک فرآیند شکل دهی پلاستیکی، یا با استفاده از اکستروژن ساده یا اکستروژن به همراه پرس مجدد، تولید می شوند.

شاموت های نسوز مختلف همراه با نسبت های مناسب خاک های نسوز و افزودنی های ما طیف وسیعی از مخلوط ها را با درجات مختلف مقاومت در برابر شوک حرارتی و نسوز با دمای عملیاتی تا 1400 درجه سانتی گراد (2552  درجه فارنهایت) تولید می کنند .

فرآیند تولید ویژه ما شامل چندین مرحله است که هر کدام شامل یک ماده خام یا نوآوری است که محصول ما را بالاتر از بقیه قرار می دهد.

خرید اینترنتی آجر نما نسوز با شماره تلفن همراه مدیریت: ۰۹۱۲۱۹۳۱۱۹۳تماس بگیرید.

خرید اینترنتی آجر نما نسوز و تراکم آجر

هنگامی که مشتریان آجر نسوز را از ما خریداری می کنند، و ما مطمئناً باید طیف وسیعی از دانش را در مورد آجر نسوز و تراکم آجر نسوز به آنها معرفی کنیم، به تکنسین ما اجازه دهید تا به شما بگوید چگونه تراکم آجر نسوز را به مشتریان معرفی کنید.

تراکم آجر نسوز بر اساس مواد اولیه مختلف تصمیم گیری می شود، زیرا اگر چگالی آجرهای نسوز یکسان باشد، نشان می دهد که تمام جنبه های آجر نسوز یکسان است، بنابراین اگر آجر نسوز را انتخاب کنیم، به چه معناست؟ تراکم آجرهای نسوز به طوری که ما ساخته شده استطبقه بندی بر اساس مواد مورد استفاده در آجرهای نسوز. چگالی آجرهای نسوز و آجرهای نسوز نیز ممکن است در برابر برخی از ناخالصی های موجود در دنیای بیرون مقاوم باشند.

تراکم آجرهای نسوز از مواد مختلف:

آجر نسوز معمولی: 1.8 ~ 2.0g / cm3

آجر نسوز متراکم: 2.05 ~ 2.20 گرم / سانتی متر مکعب

آجر سیلیس: 1.80 ~ 1.95 گرم / سانتی متر مکعب

آجر منیزیا: 2.60 ~ 2.70 گرم / سانتی متر مکعب

آجر آلومینا منیزیا: 2.90 ~ 3.00 گرم / سانتی متر مکعب

آجر آلومینا: 2.25 ~ 2.30 گرم / سانتی متر مکعب

جامعی که در بالا توضیح داده شد، برای دانش تراکم آجرهای نسوز شما تا حدودی از آن آگاهی دارید، بنابراین می دانید که چگونه آجر نسوز را به دیگران معرفی کنید، اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آجر نسوز بخواهید، به یاد داشته باشید که با ما مشورت کنید.

جهت خرید اینترنتی آجر نما نسوز با شماره تلفن همراه مدیریت: ۰۹۱۲۱۹۳۱۱۹۳تماس بگیرید.

تراکم آجرهای نسوز
تراکم آجرهای نسوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس