قیمت آجر نما نسوز شاموتی

قیمت آجر نما نسوز شاموتی به عوامل مختلفی بستگی دارد مانند کیفیت آجر، اندازه و شکل آجر، محل قرارگیری فروشگاه، تعداد سفارش و… . بنابراین قیمت دقیق را نمی‌توانم بیان کنم. با این حال، می‌توانم بگویم که قیمت آجر نما نسوز شاموتی معمولاً در محدوده ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان برای هر مترمربع قرار می‌گیرد. البته باید توجه داشت که قیمت آجر نما نسوز شاموتی ممکن است در برخی مناطق و به دلیل تغییرات بازار و نوسانات قیمتی، متفاوت باشد.

قیمت آجر نما نسوز شاموتی
قیمت آجر نما نسوز شاموتی

آجر نما شاموتی

آجر نما شاموتی یکی از انواع مصالح ساختمانی است که برای پوشش دادن به دیوارهای ساختمان استفاده می‌شود. ویژگی‌های آجر نما شاموتی عبارتند از:

۱- مقاومت بالا: آجر نما شاموتی به دلیل ترکیبی از خاکستر، خاک و آجر با کیفیت بالا، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار، رطوبت و سایر عوامل آب و هوایی است.

۲- طول عمر طولانی: به دلیل مقاومت بالای آجر نما شاموتی در برابر شرایط آب و هوایی، این نوع نما دارای عمر طولانی است و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری دارد.

۳- زیبایی: آجر نما شاموتی به دلیل طراحی منحصر به فرد و رنگ زیبایی که دارد، برای پوشش دادن به دیوارهای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۴- عایق حرارتی: آجر نما شاموتی به دلیل ترکیبی از خاکستر و خاک با کیفیت است.

آجر شاموتی یک نوع آجر خاص است که به علت دارا بودن خصوصیات نسوز و مقاوم در برابر حرارت، برای ساختمان‌هایی که با خطر آتش‌سوزی مواجه هستند، استفاده می‌شود. این نوع آجر با استفاده از موادی مانند خاک رس، شن، گل‌آهک و آب ساخته می‌شود.

انواع آجر شاموتی نسوز

انواع آجر شاموتی نسوز به شکل زیر است:

1. آجر شاموتی سیمانی: این نوع آجر با استفاده از سیمان و مواد معدنی تولید می‌شود و دارای مقاومت بالا در برابر حرارت و آتش است.

2. آجر شاموتی آلومینوسیلیکاتی: این نوع آجر با استفاده از مواد معدنی مانند کائولن، بوکسیت و بنتونیت تولید می‌شود و دارای خصوصیات نسوز و مقاوم در برابر حرارت بسیار بالاست.

3. آجر شاموتی سیلیکاتی: این نوع آجر با استفاده از مواد معدنی مانند شیشه‌آهک و شن تولید می‌شود و دارای خصوصیات نسوز و مقاوم در برابر حرارت بالاست.

4. آجر شاموتی فایبرگلاس: این نوع آجر با استفاده از الیاف شیشه، رزین و مواد پلیمری تولید می‌شود و دارای خصوصیات نسوز و مقاوم در برابر حرارت و آتش است.

ابعاد آجر شاموتی نسوز

ابعاد آجر شاموتی نسوز ممکن است در هر کشور متفاوت باشد ولی در بسیاری از کشورها به صورت استاندارد قابل دسترسی هستند. این ابعاد می‌توانند شامل طول، عرض و ارتفاع باشند و به شکل مستطیل یا مربع باشند. ابعاد استاندارد آجر شاموتی نسوز در برخی کشورها که می تواند متفاوت باشد عبارتند از:

۱- 20 × 10 × 5 سانتی‌متر

۲- 25 × 12.5 × 6.5 سانتی‌متر

۳- 30 × 15 × 7.5 سانتی‌متر

۴- 40 × 20 × 10 سانتی‌متر

۵- 50 × 25 × 12.5 سانتی‌متر

نکته: لازم به ذکر است که انواع دیگری از ابعاد آجر شاموتی نسوز نیز وجود دارد که بسته به نیاز و استفاده در پروژه‌های مختلف، به کار می‌روند.

نمایندگی فروش آجر شاموتی نسوز

آجر نما شاموتی نسوز درجه1 از ببا کیفیا ترین خاک رس که مرغوبیت بسیار فزیادی دارد ساخته میگردد. این آجر نما شاموتی ماندگاری بالا و عمر زیاد دارند. فروش آجر نما شاموتی بسیار خوب می باشد و به صورت عمده و جزیی در داخل و خارج کشور به توزیع میگردد.

سازه گستر آجر نما شاموتی نسوز باکیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب بصورت فروش عمده  به شهر ها و استان های کشور ارسال می‌کند. نمایندگی فروش آجر شاموتی نسوز در سراسر ایران دارا می باشیم.

نمایندگی فروش آجر شاموتی نسوز
نمایندگی فروش آجر شاموتی نسوز

قیمت آجر نما نسوز شاموتی

قیمت آجر نما نسوز شاموتی،در سازه گستر به قیمت درب کارخانه به فروش می رسد برای کسب اطلاع قیمت و همچنین مشاوره جهت اجرای انواع آجر نما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از دیگر محصولات ما دیدن کنید :انواع آجر نما نسوز

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

شماره شرکت:  ۰۹۱۹۱۹۱۱۹۱۱
همراه مدیریت:  ۰۹۱۲۱۹۳۱۱۹۳
آجر نما نسوز شاموتی
آجر نما نسوز شاموتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس